Monday, January 14, 2013

Ce nu stiati despre cateva marci vestite de cosmetice


Exista lucruri interesante, unele chiar surprinzatoare, care au stat la baza crearii unor marci de cosmetice de renume.


                                                                                MAX FACTOR



Maximilian Faktorowitz – cunoscut mai tarziu sub numele de Max Factor –si-a dovedit marile talente de machior chiar pentru el. Desi era machiorul oficial al casei regale din Rusia, era evreu si vroia sa scape din tara cu sotia si copii. Dar fiind constant sub supraveghere, ii era foarte greu sa fuga. Aici a intervenit talenul in arta machiajului. Si-a facut un machiaj prin care l-a convins pe doctorul curtii ca are icter. Astfel a primit permisiunea sa se recupereze intr-un resort in afara orasului, de unde a reusit sa fuga din tara.
                                                              THE BODY SHOP


Poate v-ati gandit ca logo-ul de culoare verde al marcii The Body Shop a fost ales pentru a sugera grija pentru mediu a companiei, dar este departe de adevar.
In realitate, atunci cand Dame Anita Roddick a fondat primul magazin The Body Shop in anii 70, a ales verdele pentru ca era singura culoare care putea acoperi peretii cu mucegai ai incaperii.
A fost o coincidenta de bun augur pentru  companie, ale carei valori sustin dorinta ca toate produsele sale sa contina substante naturale, inspirate din experienta obtinuta de Dame Anita Roddick in timpul calatoriilor in jurul lumii.

                                                                       BENEFIT


Stiti probabil ca Benefit este o marca foarte apreciata, in special pentru multipla utilizare a produselor sale. Unul dintre produsele de succes ale marcii este Benetint, o solutie care se aplica pe obraji sau pe buze, pentru un look fresh, care se mentine toata ziua.
Multe persoane nu stiu insa istoria acestui produs. A fost creat in 1977 de fondatorii companiei Benefit, dupa ce o dansatoare  exotica a cerut un produs roz, pentru sfarcuri, care sa reziste pe parcursul reprezentatiei sale! Produsul este intradevar recunoscut pentru rezistenta sa.


                                                                       REVLON


In 1932, doi frati numiti Charles si Joseph Revson au avut idea de a crea o oja utilizand pigmenti in loc de vopsele obisnuite. Ei considerau ca aceasta formula va face ca oja sa reziste mai mult si va putea fi produsa in mai multe variante de culori. Pentru a produce aceasta formula de oja, au facut un parteneriat cu un chemist numit Charles Lachman. Utilizand numele Revson si L de la Lachman, au denumit compania formata Revlon. In 6 luni, cei 3 ani au transformat Revlon intr-o companie de un million de dolari, vanzand aceasta oja, care a reprezentat o inovatie a momentului.

                                                                          LAKME



Lakme, compania de frumusete numarul I din India, a fost creata in 1952 sub forma unui joint venture intre grupul Tata si casa franceza de cosmetice Renoir. In timpul negocierilor, unul dintre tinerii membrii ai echipei Renoir a adus in discutie numele ,,Lakme” pentru prima data. Era o piesa de opera care rula in Paris la acea vreme, denumita ,,Lakme” a carei poveste se derula in India. Era despre trei francezi care luptau cu soldatii britanici in Sunderban, Bengalul de Vest si care s-au refugiat intr-un templu.  Templul era al zeitei Laxmi ( Zeita bogatiei) si derivarea acestui nume a dus la denumirea ,,Lakme”










No comments:

Post a Comment