Tuesday, October 30, 2012

Cremele CC iau locul cremelor BB în materie de îngrijire a tenului!


Crema CC sau Crema de control a culorii/ corecție absolută (color-correction/ complete correction), reprezintă o variantă îmbunătățită a cremei BB ( balsam de acoperire a imperfecțiunilor sau balsam pentru frumusețe) creată și produsă în Korea.
Crema BB a fost inițial formulată în Germania și a avut un success uriaș  în Asia , iar mai nou câștigă teren și pe piețele din Europa și SUA, pentru proprietățile sale de regenerare a pielii. 
Crema CC este utilizată foarte mult în Asia de către cele care doresc un produs de acoperire care să ofere un aspect natural pielii.  În timp ce crema BB a fost creată inițial ca un produs de îngrijire a pielii, crema CC a fost realizată cu scopul de a păstra toate beneficiile cremei BB, adăugând însă beneficii suplimentare: ingrediente nutritive și o acoperire mai mare a tenului.
Crema CC reprezintă cel mai nou produs ,,miraculous’’ pentru îngrijirea tenului de pe piață și a fost realizată folosindu-se de tehnologii originare din Japonia, dezvoltate apoi în Korea. 
Printre beneficii, crema CC include factor de protecție solară ridicat, pentru a proteja pielea de deteriorarea produsă de razele solare UVA și UVB. Deasemenea, tratează și acoperă mai bine tenurile cu imperfecțiuni și se potrivește cu mai multe nuanțe de ten, decât cremele BB , care sunt prea deschise pentru unele nuanțe de ten.   Textura mai ușoară decât a cremei BB înlesnește aplicarea și este mai puțin uleioasă, oferind totodată elemente extreme de nutritive tenului.  Efectul final este prezentat de firmele producătoare ca fiind un ten cu aspect extrem de natural, radiant și fără imperfecțiuni.
Crema CC este vândută de mărci precum: Rachel K, iFiona, și Tiannuo.
Crema CC a fost făcută cunoscută de către Rachel K în Asia în 2011. În 2012 CHANEL a devenit prima marcă internațională care a lansat propria crema CC (Complete Correction) pe piața din China.
În toamna acestui an, Olay a lansat o linie CC în SUA. 

Source:  www.wikipedia.com

No comments:

Post a Comment