Friday, May 3, 2013

Produse de machiaj spuma/crema


Astazi vreau sa va prezint 2 produse crema/spuma care imi plac foarte mult: o spuma iluminatoare si un fard crema pentru pleoape.

Spuma pentru luminozitate Make-up Studio  se aplica foarte usor cu o pensula sau cu degetele, se fixeaza imediat si este foarte rezistenta. O puteti folosi in loc de blush, pentru pleoape, arcade sau pentru a da accente de luminozitate unor zone ale fetei. Eu am ales nuanta 01.





Fardul  de pleoape crema Make-up Studio se aplica la fel de usor si ce imi place foarte mult este ca este extrem de persistent. Este ideal pentru un machiaj usor, de zi daca aplicati putin, sau pentru un machiaj de seara, daca aplicati in 2-3 straturi pentru a obtin un efect intens.  Aplicarea se face cu degetele sau cu o pensula din păr sintetic. Produsul persistă pe pleoape până la 18 ore, este rezistent la apă și la transfer. Eu mi-am ales 2 nuante:golden dew si purple sky:

Fard de pleoape crema Golden Dew


 Fard de pleoape crema Purple Sky







Sursa continut: www.cosmeticbeauty.ro

No comments:

Post a Comment