Saturday, April 20, 2013

Review fond de ten Make-up Studio

Incerc de cativa ani sa-mi gasesc fondul de ten ideal, atat ca si consistenta, cat si ca nuanta.
Bineinteles ideal pentru mine inseamna sa aiba cam multe proprietati: sa se potriveasca cat mai bine cu pielea, sa acopere imperfectiunile(pistruii), dar sa nu creeze un aspect incarcat, sa fie si hidratant si rezistent (preferabil 10 h), si cu protectie solara.  Daca se poate sa matifieze si zona T, ar fi perfect.
Cam multe pretentii de la un fond de ten ? ! J
Se pare ca nu sunt singura in cautarea fondului de ten multifunctional, pentru ca pe piata apar din ce in ce mai multe produse care sunt prezentate ca fiind multifunctionale. Am testat destul de multe, dar tot nemultumita am ramas, ba nu mi se potriveste nuanta, ba nu acopera suficient, ba acopera atat de mult ca parca am inca un rand de piele, etc.
De curand am descoperit fondul de ten Make-up Studio si m-am hotarat sa-l incerc.  Ce imi place cel mai mult este ca exista si la cantitate mica de 10 ml si ca au foarte multe nuante si variante ( hidratant, rezistent la transfer, matifiant, etc). Asa ca m-am hotarat sa-mi iau mai multe nuante pe care le consider potrivite si sa le combin, in functie de necesitate.


Am ales trei tipuri de fond de ten: Hydromat, No transfer si Covering, toate lichide.

Fondul de ten Hydromat, este pe bază de apă, hidrateaza si matifiaza usor zona T, asigură protecție solară si acoperire usoara spre medie. Este cel mai indicat produs pentru un machiaj subtil, cum este cel de zi, si rezista in conditii normale ( fara caldura excesiva) impecabil in jur de 6 ore.
Eu am ales 2 nuante: light beige si pale beige.  Nuantele par destul de inchise pe pielea mea extreme de deschisa, dar sunt de fapt nuante de bej destul de deschis.

Fond de ten Hydromat Light Beige
  


Fond de ten Hydromat Pale Beige



Fondul de ten No transfer este pe bază de silicon. Ofera acoperire medie si rezistenta la transfer. Dupa aplicare nu este necesara folosirea unei pudre.  Mi-a placut ca este extreme de rezistent, dupa 10 ore tenul arata remarcabil, de parca abia aplicasem fondul de ten.
Am ales nuantele: pale beige, vanilla beige, sand

Fond de ten No Transfer Pale Beige


Fond de ten No Transfer Vanilla Beige



Fond de ten No Transfer Sand





Fondul de ten Covering este tot pe baza de silicon, cu acoperire mata sau translucida, in funcție de modul de aplicare.  Este recomandat pentru tenul cu imperfectiuni deoarece confera o acoperire eficienta si un look natural. Aplicarea se poate face cu o pensula de fond de ten sau cu degetele, prin tapotare. Pentru un machiaj de lungă durata, este recomandata fixarea cu pudra.
Am ales nuanta light beige

Fond de ten Covering Light Beige


In concluzie, am ales mai multe variante de fond de ten, pe care le combin in functie de necesitate si am gasit solutia cea mai buna pentru tenul meu in orice moment si pentru orice eveniment. Pentru un efect de stralucire se poate combina fondul de ten  cu Shimmer Effect.



No comments:

Post a Comment