Tuesday, April 23, 2013

Rujurile in nuante intense - cum le folosim?

De mult timp admir reclamele in care buzele manechinelor sunt rujate impecabil cu niste nuante superbe. 
M-am tot gandit daca sa-mi cumpar o astfel de nuanta de ruj ( pe mine m-a atras nuanta corai) si unde o voi purta. Merge foarte bine seara la un eveniment, dar in rest ma gandeam ca n-am la ce s-o folosesc. Si totusi, citind sfaturi de make-up ale profesionistilor, mi-am dat seama ca pana si o nuanta foarte intensa de ruj are aplicabilitate diversa.

Asa ca mi-am ales si cumparat rujul, nuanta 29 de la Make-up Studio








Nuanta este un corai mai inchis, dar care arata superb pe buze. 
In primul rand, ce trebuie stiut la aplicarea unui ruj de culoare intensa, este ca trebuie neaparat exfoliate si hidratate buzele. Altfel se vad toate imperfectiunile. Apoi se aplica un creion contur, nu neaparat aceeasi nuanta. Mi se pare usor exagerat sa imi cumpar cate un creion contur buze pentru fiecare nuanta de ruj. Mai degraba incerc sa imi iau cateva nuante de contur de baza, care sa se potriveasca cu mai multe rujuri. Creionul meu de contur buze favorit este un roz-bej, si de multe ori il aplica pe toata suprafata buzelor, pentru ca am observat ca, si dupa ce se mai atenueaza rujul, creionul ramane si buzele arata frumos conturate.
Si in sfarsit am ajuns si la aplicarea rujului.



Apoi m-am gandit sa ii dau mai mult luciu si am aplicat deasupra un gloss incolor.


Dupa aplicarea glossului incolor, nuanta a devenit mai putin intensa si mai stralucitoare, fata de aspectul initial al rujului, mai intens si mat.

Dar va spuneam ca am aflat si de alt mod de utilizare al nuantelor intense si anume folosirea lor sub forma de pigment pentru buze. Metoda este urmatoarea: se aplica rujul intr-o nuanta intensa pe buze, apoi se apasa usor pe buze un servetel fin. Se va absorbi o mare parte din ruj si va ramane doar pigmentul. Buzele vor arata naturale dar mai intens colorate.


Apoi puteti aplica peste un gloss, fie incolor fie colorat.
Varianta cu gloss incolor


Varianta cu gloss bej-auriu


In cazul aplicarii rujului in aceasta varianta, gen pigmentare, chiar si dupa ce glossul se duce, buzele raman colorate frumos.






No comments:

Post a Comment